اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

برای دریافت فایل ، با توجه به سرعت اینترنت خود ، یکی از سه لینک روبرو را کلیک نمایید:
 
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:,

] [ 17:29 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

آن چيزى كه در اين بين از همه بدتر و زشت‌تر به چشم من آمد، اين حرفهائى بود كه به عنوان دلسوزى از حقوق بشر و سختگيرى به مردم، از زبان اين دولتمردان آمريكائى صادر شد كه: ما از اينكه با مردم چنين رفتار بشود، مخالفيم؛ ما نگرانيم! شما نگران مردميد؟! شما چيزى به نام حقوق انسان را اصلاً قبول داريد؟! افغانستان را كى‌ به خاك و خون كشيد و هنوز هم دارد ميكشد؟ عراق را كى‌ زير چكمه‌ى نظاميان خودش تحقير كرد؟ در فلسطين چه كسى به دولت صهيونيست ظالم اين همه كمك سياسى و مادى كرد؟ در خود آمريكا - انسان واقعاً تعجب ميكند - در زمان دولت همين حزب دمكرات، در زمان رياست جمهورى شوهر همين بانوئى كه حالا اظهار نظر ميكند، هشتاد و چند نفر از وابستگان فرقه‌ى داوودى را زنده زنده در آتش سوزاندند. اين كه ديگر جاى انكار نيست. همين حضرات، همين دمكراتها اين كار را كردند. فرقه‌ى داوودى‌ها به قول خودشان ديويدى‌ها - به دليلى مورد غضب دولت آمريكا قرار گرفتند و به منزلى رفتند و در آنجا متحصن شدند. هر چه كردند، بيرون نيامدند. اينها خانه را آتش زدند و هشتاد تا مرد، زن، بچه تو اين خانه، زنده زنده سوختند. شما حقوق بشر ميفهميد يعنى چه؟! به نظر من اين مسئولان و سياستمداران اروپائى و آمريكائى قدرى بايستى شرم و حيا را هم براى خودشان وظيفه بدانند. جمهورى اسلامى، پرچم‌دار حقوق انسان است. دفاع ما از مردم مظلوم در فلسطين، در لبنان، در عراق، در افغانستان، در هر نقطه‌اى كه مردم مظلوم واقع شدند، نشانه‌ى همين است. نشانه‌ى اين است كه پرچم حقوق بشر به وسيله‌ى اعتقاد به اسلام، ايمان به اسلام در اين كشور برافراشته شده است. ما احتياج نداريم كه براى حقوق بشر كسى ما را نصيحت كند.

برای دریافت فایل ، با توجه به سرعت اینترنت خود ، یکی از سه لینک زیر را کلیک نمایید:
دادگاه حقوق بشر | زنده سوزاندن داوودی‌ها
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:,

] [ 17:26 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

رهبر معظم انقلاب در دیدار شاعران و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام:

درس بزرگ زندگی حضرت زهرا(س)؛ تلاش، کوشش و پاک زندگی کردن

دامن زدن به اختلافات مذهبی کفران نعمت و تیز کردن شمشیر دشمن است

ضرورت رعایت کامل حدود و ضوابط شرعی در محیطهای مراسم مذهبی 

 

در خجسته سالروز ولادت با سعادت بانوی برگزیده ی دو عالم حضرت صدیقه کبری سلام‌الله علیها و فرزند برومندش امام خمینی کبیر (ره) فضای حسینیه ی امام خمینی مملو از عطر دل انگیز فضائل و مناقب فاطمی شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار که با حضور جمعی از شاعران و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام برپا شد با تبریک ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها و گرامیداشت تقارن این روز با میلاد امام خمینی (ره) درس بزرگ زندگی فاطمه زهرا سلام‌الله علیها را برای جامعه بشری، «تلاش»، «کوشش» و «پاک زندگی کردن» خواندند و افزودند: مجالس مذهبی فرصتی منحصر به فرد در بیان درسهای مهم زندگی ستارگان فروزان دین است و باید با انتقال محتوا و مضمون هنرمندانه، آگاهی بخش، بیدارگر، امیدوار کننده، وحدت آفرین و رعایت کامل حدود شرعی در مراسم مذهبی، این مسئولیت و فرصت را در خدمت مقابله با توطئه های پیچیده دشمنان اسلام و همچنین پیشبرد اهداف نظام اسلامی قرار داد.

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:,

] [ 16:36 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بنا به درخواست آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه به مناسبت میلاد پربرکت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها با عفو و تخفیف مجازات جمعی از محکومان نسوان دادگاههای عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی موافقت کردند.
متن نامه آیت‌الله آملی لاریجانی و پاسخ رهبر انقلاب به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ادام الله ظله الوارف
رهبر معظم انقلاب اسلامی
با اهداء سلام و تحیات
احتراماً ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد پربرکت و مسعود الگوی فضیلت و عفاف و تجلی مهر و عطوفت و سخاوت و مظهر ایثار و عفو و گذشت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت روز زن و با عنایت به جایگاه رفیع و ارزش والای زنان و مادران در دین مبین اسلام و با پیروی از تعالیم الهام بخش مکتب غنی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم اسلام و اهتمام ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قوه قضاییه به رفعت شأن و منزلت اجتماعی و رعایت حقوق بانوان و اهمیت به کانون گرم خانواده و در اجرای بند ۱۱ از اصل ۱۱۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بدین وسیله شرایط و ضوابط عفو محکومان نسوان دادگاههای عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی که تا تاریخ ۱۳۹۳/۱/۳۱ محکومیت آنان قطعیت یافته و به شرح آتی واجد شرایط استفاده از عفو یا تخفیف مجازات تشخیص داده می شوند به محضر مبارک تقدیم می شود تا در صورت تصویب معظم له مشمول عفو یا تخفیف مجازات واقع و از رأفت اسلامی بهره مند شوند.
الف) محکومیت حبس محکومان اناث که در زندان و یا کانون های اصلاح و تربیت بسر می برند:
۱-    باقیمانده محکومیت محکومان به حبس تا شش ماه
۲-    نصف محکومیت محکومان به حبس بیش از شش ماه تا یکسال
۳-     نصف محکومیت محکومان به حبس بیش از یکسال تا پنج سال
۴-    نصف محکومیت محکومان به حبس بیش از پنج سال
۵-    باقیمانده محکومیت محکومان به حبس ابد مشروط بر اینکه تا تاریخ ۱۳۹۳/۱/۳۱ ده سال تحمل حبس نموده باشند.
۶-    باقیمانده محکومیت حبس محکومان جرائم غیرعمدی
۷-    باقیمانده محکومیت حبس محکومان دارای بیماری صعب العلاج یا لاعلاج که به تشخیص پزشکی قانونی قادر به تحمل حبس نبوده و یا تحمل حبس برای آنان مستلزم مراقبتهای ویژه باشد. بدیهی است اقدامات دادگاه در جهت اجرای ماده ۲۹۱ قانون آئین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور کیفری مانع اعمال این عفو نمی باشد.
۸-    محکومیت حبس محکومانی که همزمان شوهر آنان در زندان بسر می برد و یا اعدام گردیده است و نیز محکومیت حبس زنانی که به حکم قانون سرپرستی فرزندانشان را عهده دار می باشند، در محکومیت حبس ابد به هشت سال و در محکومیت های موضوع بندهای ۳ و ۴ به یک سوم تقلیل می یابد.
ب) محکومیت جزای نقدی محکومان اناث که به لحاظ عجز از پرداخت جزای نقدی در زندان بسر می برند:
۱-    باقیمانده محکومیت جزای نقدی تا یک میلیارد ریال.
۲ – چهار پنجم محکومیت جزای نقدی بیش از یک میلیارد ریال.
ج) شرایط استفاده از عفو:
۱-    نداشتن شاکی خصوصی یا جلب رضایت وی (در صورت ورود ضرر و زیان مادی) یا جبران ضرر و زیان وارده به مدعی خصوصی (اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی) تا تاریخ ۹۳/۱۲/۲۹
۲-    عدم ارتکاب جرم عمدی جدید مستوجب مجازات درجه یک تا پنج موضوع ماده ۱۹ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲/۲/۱ در ایام تحمل حبس یا در زمان اعطاء مرخصی.
۳-    عدم استفاده از عفو در محکومیت های قبلی
بدیهی است سابقه استفاده از عفو در محکومیت فعلی مانع برخورداری از این عفو نبوده و مبنای محاسبه، باقیمانده محکومیت پس از اعمال عفو قبلی می باشد.
۴-    نداشتن بیش از دو فقره سابقه محکومیت مؤثر کیفری.
د) مرتکبین جرائم ذیل از شمول این عفو مستثنی می باشند:
۱-    سرقت مسلحانه و راهزنی
۲-    قاچاق مسلحانه مواد مخدر
۳-    قاچاق اسلحه و مهمات
۴-    اقدام علیه امنیت داخلی و خارجی
۵-    آدم ربایی
۶-    دایرکردن مرکز فساد و فحشا
۷-    جاسوسی
۸-    اسیدپاشی
۹-    جرائم مربوط به مشروبات الکلی
والامر الیکم و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
صادق آملی لاریجانی
بسمه تعالی
با سلام و تحیت و تبریک میلاد مسعود حضرت صدیقه ی طاهره سلام الله علیها با پیشنهاد عفو اشخاص موصوف موافقت میشود.
والسلام علیکم و رحمه الله
سیدعلی خامنه‌ای
۹۳/۱/۳۰

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:,

] [ 16:31 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در دیدار جمعی از بانوان برگزیده کشور

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 

 

برای دریافت صوت ، با توجه به سرعت اینترنت خود ، یکی از سه لینک زیر را کلیک نمایید:
 
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:,

] [ 11:37 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

رهبر معظم انقلاب در دیدار صدها نفر از زنان فرهیخته و نخبه:

لزوم تشکیل مرکز فراقوه‌ای در خصوص مسئله زن و خانواده

باید ذهن را از تفکرات غلط و کلیشه‌ای غرب در مسئله زن تخلیه کرد

«سلامت، امنیت و آرامش زن در خانواده» مسئله اصلی است

رشته‌های تحصیلی و مشاغل ناسازگار با طبیعت زنان به آنان تحمیل نشود 

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار صدها نفر از زنان فرهیخته و نخبه، تشکیل یک مرکز عالی فرا قوه ای را برای تدوین راهبردی صحیح در قبال مسئله «مهم زن و خانواده»، ضروری خواندند و افزودند: دستیابی به این راهبرد همه جانبه و قابل اجرا، نیازمند سه مسئله است: پرهیز کامل از مرجعیت دادن به تفکرات «غلط، کلیشه ای و متحجر غربی» در امور زنان، تکیه بر متون و معارف ناب اسلامی و پرداختن به مسائلی که حقیقتاً مسائل اصلی زنان محسوب می شوند.
ایشان با تبریک میلاد پربرکت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، تقارن این میلاد خجسته را با هفته زن و روز تکریم مادر، فرصتی برای درس گرفتن از زندگی بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری (س) برشمردند.

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ شنبه 30 فروردين 1393برچسب:,

] [ 14:30 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

ابراهیم حاتمی کیا : شهید آوینی از مادرش اینگونه زاده نشد، بلکه فراز و فرودها و خطاها کرده و از خطاها گذشته و مسیرهایی را آزمایش کرده و پشت سر گذاشته است تا شده آقا مرتضی. وی از جنس حضرت آدم است و حتی هبوطش هم مقدس بود و ما باید این مسائل را مطرح کنیم. در واقع متاسفانه فرهنگ رسمی به شهید آوینی قبل از انقلاب نمی‌پردازد و همین مسئله باعث می‌شود که افراد احساس کنند آوینی از اول اینگونه بوده و  نتوانند از وی الگو بگیرند.

 

  حجم : 6،83 مگابایت | فرمت FLV               

زمان : 00:02:00                

  لینک دانلود مستقیم

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 30 فروردين 1393برچسب:,

] [ 12:20 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مراسم جشن هسته ای که روز دوشنبه 25 فروردین در دانشگاه امیرکبیر و با حضور دکتر سعید جلیلی برگزار شد، حواشی جالب و عبرت آموزی را به همراه داشت.

در این مراسم که باحضور پرشور و معنادار دانشجویان برپا شده بود، تعدادی از افراد موسوم به "گروه فشار"، با یک سازماندهی قبلی در قسمت انتهایی سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه امیرکبیر تجمع کرده بودند و تلاش داشتند تا با شعارهای ساختارشکنانه، فضایی احساسی و خارج از منطق را بر جلسه حاکم کرده و در نهایت، این مراسم را مختل نمایند.

تلاش نیروهای افراطی با تدبیر جالب جلیلی و همراهی اکثریت حاضران در محل مراسم به بهترین شکل ممکن مدیریت شد و در نهایت، وقتی مشاهده کردند که تیرشان به سنگ خورده، بی سروصدا جشن هسته ای این دانشگاه را ترک کردند.

در این میان، بازخوانی تصویری یک خاطره از سال 83 و نوع برخورد محمد خاتمی در کسوت ریاست جمهوری با دانشجویانی که تا قبل از آن جزو حامیان سرسخت وی بودند اما در آن تاریخ، به جهت برآورده نشدن اهدافشان نسبت به اقدامات خاتمی انتقاد داشتند، و مقایسه این برخورد با نحوه مواجهه سعید جلیلی در برابر "گروه فشار" جشن هسته ای دانشگاه امیرکبیر بیانگر مسایل مهم بسیاری است.


 

  حجم : 4،67 مگابایت | فرمت FLV              

 زمان  : 00:01:20                 

 لینک دانلود مستقیم

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 30 فروردين 1393برچسب:,

] [ 12:17 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

حاتمی‌کیا در همایش تصویر قلم گفت: پریروز برای من روز خوبی بود، چون صبح فهمیدم به‌خاطر فیلم «چ» می‌توانم خدمت آقا برسم و ایشان خیلی نسبت به من و فیلم «چ» محبت داشتند و با چهره‌ای بشاش راجع به این فیلم توضیح دادند.

حاتمی کیا

ابراهیم حاتمی‌کیا در ابتدای سخنان خود گفت: من اهل این‌قدر صحبت کردن نیستم ولی وضعیت موجود و اصرار دوستان باعث شده است که من حرف‌هایی را بزنم که فحشهایی را هم در رسانه‌ها داشته است.

حاتمی‌کیا با ذکر خاطره‌ای  گفت:‌ یادم هست که هشت سال پیش بود که سفری به کرمان داشتم و صحبت‌های خصوصی را در یک جمع معدودی داشتم و فکر نمی‌کردم از این جمع 8نفری حرف‌های من به بیرون برود اما وقتی به تهران رسیدم دیدم که حرف‌های من تیتر روزنامه‌ها شده است و یادم است انتقادی را که من به مرحوم ایرج قادری داشتم در روزنامه‌های آن روز منعکس کردند.

کارگردان فیلم «چ» اضافه کرد: من خیلی دوست ندارم که در سایت‌ها دیده شوم ولی وقتی می‌بینم که کاری نمی‌شود چاره‌ای ندارم و باید این فضا را حفظ کرد و این حرف‌ها را باید گفت که ما از کجا آمده‌ایم و برای چه آمده‌ایم و چه می‌خواهیم بگوییم و اینکه چه می‌خواهیم بگوییم همان چیزی است که برای بچه های هنرجوی سینما مهم است.

وی با اشاره به نقدهایی که راجع به فیلم «چ» شده است، گفت: در این نقدها کمتر دیدم که به‌زبان دلسوزانه ارزشی حرف بزنند و بیشتر بر تکنیک تکیه می‌کنند که هم به‌خاطر درگیر شدن با ظرف موضوع است که البته در جای خود اهمیت دارد ولی اینکه برای چه آمده‌ایم مهم است که باید در نقدها آن را در نظر گرفت.

حاتمی‌کیا اضافه کرد: من البته به بچه‌هایی که تازه وارد این فضا می‌شوند حق می‌دهم، چون زمانی که من وارد فضای سینما شدم زمان جنگ بود و صراحتاً جای ما معلوم بود و فضای ما به‌نظر آسان‌تر می‌آمد. اما حضور بچه‌ها در این دوره در حوزه سینما مانند حضور بچه‌ها در روایت فتح در دوره پس از جنگی است که آقامرتضی وارد آن فضا شد و تا حدی سراغ بچه‌هایی که در جنگ بودند رفت و مستندهای خوبی ساخته شد. اما بعد از یک دوره‌ای یک غم نوستالژیک ما را گرفت و دیگر انگار به آینده و حال فکر نمی‌کنیم و یک‌جور دخمه‌وار به زمان حال فکر نکردیم.

وی با اشاره به برنامه روایت فتح در سال‌های پس از شهادت سیدمرتضی آوینی گفت:  من در جایی به بچه‌های روایت فتح معترض بودم که باید وارد بحث روز شوند و حرف‌های نسل جنگ را با همان شاخص‌های زمان خود تعریف کنند. از جاهایی خط قرمزها و ممیزی‌ها مطرح شد و فرود روایت فتح هم شروع شد به‌گونه‌ای که الآن اصلاً آن را تعقیب نمی‌کنم.

حاتمی‌کیا اضافه کرد: برای هنرجویانی که می‌خواهند به عرصه سینما ورود کنند کمی سخت است و باید هم این‌طور باشد که اگر آسان بود همه‌کس به این حوزه ورود می‌کردند. مدرسان عزیزی هم که می‌خواهند درس بدهند باید جهت را مشخص کنند که  هنرجو را برای جشنواره‌ها تربیت می‌کنیم یا برای ایران اسلامی خودمان. البته همه اینها به جایی برمی‌گردد که زیرساخت‌ها چگونه شکل می‌گیرد و آن نسلی که باید از این‌جا شکل بگیرد باید پای یک‌سری حرفها بایستند و از هجمه‌ای که هستند نترسند.

کارگردان فیلم سینمایی «چ» ضمن تشکر از وزارت ارشاد به‌خاطر  نظرسنجی‌ای که درباره سینما و محبوب‌ترین سینماگران انجام داده است، گفت: جا دارد از مسئولین وزارت ارشاد به‌خاطر این نظرسنجی که انجام دادند تشکر کنم. پریروز برای من روز خوبی بود، چون صبح فهمیدم به‌خاطر فیلم «چ» می‌توانم خدمت آقا برسم و در مراسمی سر وقت نماز خیلی نسبت به من و فیلم «چ» محبت داشتند و با چهره‌ای بشاش راجع به این فیلم توضیح دادند و نسبت به چمرانی که ساخته شده است بسیار هم علاقه‌مند بودند. پریروز دو خبر خوب برای من بود یکی خبر دیدار آقا بود و دیگر این خبر نظرسنجی وزارت ارشاد از مردم که در روزنامه‌ها هم رفت.

وی ادامه داد: آن‌چیزی که در سایت‌های مختلف دیده می‌شود اینکه فحش می‌شنود و  آدم با خود می‌گوید که چقدر منفور شده است و سروصدا و هیاهو هم هست ولی وقتی که به جامعه برمی‌گردی می‌بینی این خبرها هم که در این سایت‌ها می‌بینی نیست.

حاتمی‌کیا اضافه کرد: ده‌نمکی کتک‌خورش در این چیزها ملس است ولی من تازه وارد این‌گونه فضا شدم. واقعاً هم این‌طور است چون گمراه می‌کند. این لازم است که ما گمراه نشویم از این جماعت پای مانیتورنشین دست به کیبوردها که هرلحظه نظر می‌دهند، اینها سپاهشان بزرگ نیست و جنجالهای‌شان بزرگ به نظر می‌آید ولی وقتی وارد جامعه می‌شوی می‌بینید که اینها در جامعه چندان بزرگ نیستند.

کارگردان فیلم‌های «آژانس شیشه‌ای» و «از کرخه تا راین» ادامه داد: این تشکیلاتی که مربوط به فضای اینترنتی هست شبیه یک خانه تیمی شده است که در ارتباطشان با هم قوی شده‌اند و گمان می‌کنند آنچه فکر می‌کنند در جامعه هم به این صورت است.

ابراهیم حاتمی‌کیا در آخر گفت: واکنش‌هایی که مردم در انتخاباتی که در ایران رخ داد، نشان می‌دهند نشان می‌دهد که خیلی نمی‌توان به این شکل سایت‌ها توجه کرد و ما باید حواسمان باشد که خیلی گمراه نشویم و از آن‌چیزی که باید مصرّ به گفتنش باشیم دست نکشیم.

در پایان این همایش و پس از اقامه نماز جماعت، فیلم سینمایی «چ» اکران شد.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ چهار شنبه 27 فروردين 1393برچسب:,

] [ 1:22 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

                

گزیده ای از صحبت های جالب و تاثیرگذار استاد علی اکبر رائفی پور در ویژه برنامه یاس کبود از شبکه جهانی ولایت پیرامون مباهله ایشان با وهابیت - 16 فروردین ماه 1393 .

                 حجم : 51 مگابایت | فرمت FLV              

       زمان  : 00:15:00        

صوتی    -    تصویری

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ سه شنبه 26 فروردين 1393برچسب:,

] [ 14:5 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

روایت دکتر مرندی از بمب‌گذاری در نماز جمعه تهران در سال شصت و سه

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ دو شنبه 25 فروردين 1393برچسب:,

] [ 12:48 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ دو شنبه 25 فروردين 1393برچسب:,

] [ 12:17 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1390/13900914165854ff8.jpg

برای دریافت فایل ، با توجه به سرعت اینترنت خود ، یکی از سه لینک زیر را کلیک نمایید:
 
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:,

] [ 17:30 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

افسران - سیــد حسن نصـرالله حفظه الله :....

بعد از جنــگ 33 روزه ، در میان حزب الله شبهه ای بوجود آمــد
که جنــگ با اسرائیل اشتباه بزرگی بــوده است و همه در مورد آن دچار 
شک و تردید شده بودنــد ، وقتی خبر بــه من رسید ، اندکی تامل کردم
و با خود گفتم : نکنــد که ما واقعا اشتباه عمل کردیــم ،
در ایــن افکار بودم که یکی از فرمانــدهان حزب الله وارد اتاق من شد و
گفت : از دفتــر مقام معظم رهبــری نامه ای آمده . رفتم نامه را خوانـدم، 
دیدم که آقا نوشته انــد: جناب سیــد حسن نصرالله ، در مورد جنــگ
با اسرائیل شک به دل خود راه نــده که کار شما شایسته و صحیح بــود،
رژیم صهیونیستی در تابستان سال آینــده با نیروی قوی تری قصد
جنــگ با شما را داشت و اگر شما الان نمی جنگیدید ،
حتما شکست می خوردیــد . 
روز بعد ، کانال 11 تلویزیون اسرائیل را گرفته بــودم ، که سخنرانی 
فرمانــده ی ارتش اسرائیل را گوش بدم . فرمانده ی ارتش در سخنرانی 
خود گفت : فکر نمی کردم که نیــروهای حزب اللهی در ارتش ما هم 
نفوذ کرده باشنــد ، آنها از برنامه های ما با خبــر بودنــد و میدانستنـد
که در تابستان سال آینــده قصد جنــگ با آنها را داشتیم و اگر اطلاعات
به آنها نمی رسید قطعا آنها را شکست میدادیـم .

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:,

] [ 17:15 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

[ یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:,

] [ 15:27 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

نام اصلی آن بانو فاطمه کلابیه بود و بعد در خانه حضرت علی بعنوان ام البنین خوانده شد. او دارای شش فرزند بود به نامهای عباس ع،عبدالله، جعفر و عثمان که هر چهار نفر در کر شهید شدند، و دو دختر بنامهای ام هانی یا فاخته ، و جُمانه هنگامی که اولین فرزند او حضرت عباسمتولد شد قنداقه او را نزد حضرت علی (ع) بردند، آن حضرت دستهای او را دید و گریست. علت را پرسیدند، فرمود : این دستها در روز عاشورا در راه فرزندم حسیـــن (ع) جدا خواهد شدحضرت ام البنین(س) حدود سه سال پس از واقعه عاشورا در روز دوازدهم جمادی الثانی سال شصت و چهار هـ ق از دنیا رفت. ایشان عاشورا در کربلا حضور نداشت بلکه در مدینه سکونت داشتند. هنگامی که بشیر خبر شهادت امام حسیــن (ع) و یارانش را به مدینه آورد، هر کدام از فرزندان ام البنین(س) را نام برد و می گفت به شهادت رسید، بی بی فرمودند : اَخبرنی عَن اَبی عَبداللهِ الحُسَین اَولادی وَ مَن تحت الخضراءِ کلهُم فداءُ لابی عبداللهِ الحُسَین. از اباعبدالله الحسین(ع) به من خبر بده، فرزندانم و آن چه در زیر آسمان است همه به فدای اباعبدالله الحسین(ع) باشد.

 

 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:,

] [ 15:21 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش برگزار شد، گفت: دشمن از ارتش بعنوان بازوی مسلح نظام می‌ترسد.

وی افزود: مراقبت از مرزهای غرب و جنوب غرب به عهده نزاجا است که توسط دو قرارگاه انجام می شود و بخش‌های وسیعی از مرزها توسط یگا‌نهای نزاجا مراقبت می‌شود که این یکی از ماموریت های عملیاتی نزاجاست و حاصل آن کشف هزاران قبضه سلاح و شیشه‌ مشروبات الکلی و دستگیری ده‌ها متردد غیر مجاز بوده است.

پوردستان در ادامه تصریح کرد: پشتیبانی بالگردی از قرارگاه‌های ارتش و سپاه یکی دیگر از ماموریت‌های نیروی زمینی ارتش است، نزاجا همچنین توسط 3 قرارگاه نزاجا حدود یک میلیون هکتار از اراضی آلوده را پاکسازی کردند که در این راستا 180 شهید تقدیم کرده ایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: استقرار سامانه‌های پدافند هوایی ارتفاع پست در کشور در قالب شبکه یکپارچه پدافند هوایی از دیگر مامویت های عملیاتی نزاجاست.

وی با اشاره به آموزش‌های دائمی به نیروهای یگانها گفت: در سال گذشته هر 43 تیپ نزاجا به انجام تمرین‌های رزمی پرداختند.

پوردستان خاطرنشان کرد: علاوه بر آن سال گذشته 5 رزمایش انجام دادیم از جمله رزمایش‌های بیت‌المقدس، الگوی توپخانه، میدانی، قمر‌بنی هاشم و رزمایش سایبری که در تهران برای اولین بار در نیروهای مسلح برگزار شد.

وی افزود: همچنین امسال نیز 4 رزمایش بزرگ دیگر را در دستور کار خواهیم داشت که برای اولین بار رزمایش پهپادی نیروی زمینی ارتش در علی‌آباد قم یا اصفهان برگزار می‌شود و رزمایش سایبری هم خواهیم داشت و 2 رزمایش نیز به صورت مشترک با سپاه پاسداران در جنوب غرب و جنوب شرق کشور برگزار می‌شود.

پوردستان با اشاره به رزمایش پهپادی امسال گفت: در این رزمایش از پهپادهای شناسایی، هدف و انتحاری و تمامی ظرفیت‌های پهپادی استفاده می‌کنیم تا هم نقاط ضعفمان را دریابیم و هم توان پهپادی نزاجا را نشان دهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: تاکنون رزمایش مشترکی با کشورهای دیگر نداشته‌ایم اما این آمادگی را داریم تا در صورت درخواست و تصویب با کشورهای منطقه رزمایش مشترک برگزار کنیم البته اکنون نیز با برخی کشورهای دوست و مسلمان ارتباط آموزشی داریم.

پوردستان گفت: روز 31 فروردین جدیدترین سلاح نزاجا با نام «محرم» رونمایی می شود که یک سلاح 6 لول با نواحت تیر بالا و کالیبر 50 خواهد بود، این سلاح همچنین در رژه 29 فروردین نیز حضور دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درخصوص رژه 29 فروردین نیز اظهار داشت: رژه امسال با حضور رییس جمهور و 60 فروند بالگرد هوانیروز و دیگر تجهیزات ارتش بهمراه انجام رژه جنگنده‌های نیروی هوایی برگزار می‌شود که علاوه بر آن، رژه شناورهای ارتش در دریای عمان را نیز داریم.

امیر پوردستان همچنین با اشاره به موضوع گروگانگیری 5 مرزبان در ماههای اخیر گفت: اینکه یک گروه تروریستی با کمک دلارهای برخی کشورهای مرتجع منطقه ماه‌ها برنامه ریزی کند و جمعیت زیادی را آماده و 5 سرباز بی‌دفاع را اسیر یا جمعی را به شهادت برساند از نظر نظامی ارزشی ندارد.

وی تصریح کرد: ارتش و سپاه برای مقابله با گروه‌های تروریستی تجربه زیادی دارند مانند مقابله موفق با گروهک منافقین که عملیاتهای پیچیده‌ای را انجام می‌دانند، حال که عمده عملیات‌های جیش‌العدل شفاف و قابل رصد است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: بعد از این ماجرا، ستاد کل نیروهای مسلح تمهیداتی پیش بینی کرد تا دیگر شاهد این حوادث نباشیم و مسئولیت قسمتی از مرز را به سپاه دادند که پشتیبانی بالگردی از آنها نیز بر عهده نزاجاست.

پوردستان ادامه داد: ذره ای ناتوانی برای مقابله با گروه‌های تروریستی احساس نمی‌کنیم و این آمادگی را داریم که در صورت دستور مسئولین و ملاحظات سیاسی، گروهک تروریستی جیش العدل را در خانه شان دستگیر و به هلاکت برسانیم، این ظرفیت ها پیش بینی شده و آماده مقابله هستیم.

پوردستان افزود: پروژه مشترکی با نیروهای مسلح و نیروی هوافضای سپاه برای افزایش برد موشک هایمان و ارتقا دقت و برد موشک نازعات داریم.

وی با بیان اینکه به دنبال گرفتن مجوز از ستاد کل برای افزایش برد موشک هایمان هستیم، گفت: در همین راستا از ستاد کلی گروهی آمد و ظرفیت‌های موشکی نزاجا را بازدید کرد. موشکهای ویژه زمین به زمین هم در نظر گرفته شده که در صورت تصویب به بدنه ملحق می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین با اشاره به بالگرد ملی گفت: این بالگرد در سازمان پنها در حال ساخت است و امیدواریم امسال در حوزه بالگردی رونمایی داشته باشم.

پوردستان با بیان اینکه فرماندهان نزاجا این اختیار را دارند تا در صورت بروز حوادث طبیعی اقدام به امدادرسانی کنند، گفت: در همین راستا منطقه‌ای را در شمال شرق تهران پیش بینی کرده‌ایم تا در صورت بروز حادثه و یا رزمایشی بتوانیم چادرهای امداد و بیمارستان صحرایی را مستقر کنیم.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 23 فروردين 1393برچسب:,

] [ 16:4 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 : فرهنگ، به معنای هوایی است که ما تنفّس میکنیم؛ شما ناچار هوا را تنفّس میکنید، چه بخواهید، چه نخواهید؛ اگر این هوا تمیز باشد، آثاری دارد در بدن شما؛ اگر این هوا کثیف باشد، آثار دیگری دارد. فرهنگ یک کشور مثل هوا است؛ اگر درست باشد، آثاری دارد. الان درباره‌ی تولید داخلی حرف میزدیم؛ اگر بخواهیم مصرف تولیدات داخلی به معنای واقعی کلمه تحقّق پیدا کند، باید فرهنگ [مصرف] تولید داخلی در ذهن مردم جا بیفتد؛ اگر بخواهیم مردم اسراف نکنند، بایستی این باور مردم بشود؛ این یعنی فرهنگ. فرهنگ یعنی باورهای مردم، ایمان مردم، عادات مردم، آن چیزهایی که مردم در زندگی روزمره با آن سر و کار دائمی دارند و الهام‌بخش مردم در حرکات و اعمال آنها است؛ فرهنگ این است؛ این پس خیلی اهمّیّت دارد. مثلاً در حوزه‌ی اجتماعی، قانون‌گرایی ــ که مردم به قانون احترام بگذارند ــ یک فرهنگ است؛ تعاون اجتماعی یک فرهنگ است؛ تشکیل خانواده و ازدواج یک فرهنگ است؛ تعداد فرزندان یک فرهنگ است؛ اگر در این چیزها بینش مردم و جهت‌گیری مردم جهت‌گیری درستی باشد، زندگی در جامعه جوری خواهد شد؛ اگر خدای‌ناکرده جهت‌گیری غلط باشد، زندگی جوری دیگری خواهد شد؛ خدای‌ناکرده به همان بلایی مبتلا خواهیم شد که امروز کشورهایی که خانواده را و بنیان خانواده را ویران کردند و شهوات را به راه انداختند ــ وَاتَّبِعوُا الشَّهَواتِ فَسَوفَ یَلقَونَ غَیّا ــ به آن سرنوشت دچار شدند.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 23 فروردين 1393برچسب:,

] [ 12:42 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

چگونه حضور کودکان درمسجد را همیشگی کنیم؟

در منابع دینی شاهد هستیم که پیامبر(ص) و اصحاب کودکان سه ساله، بلکه زنان اصحاب، با بچه های شیرخواره را به مسجد می آوردند.

 با مطالعه در منابع اصیل روایی و سیره نورانی پیامبر(ص) به روشنی درمی یابیم که آن حضرت حتّی در یک مورد بر آنان یا بر والدین آنها نهیب نزد و یا نسبت به آوردن کودکانشان به مسجد اعتراض نفرمودند، بلکه برعکس، عکس العمل هایی که حاکی از تشویق و رضایت است از جانب آن حضرت مشاهده می شود. در روایتی از ابن عمر چین آمده است: «پیامبر(ص) را دیدم که در منبر برای مردم سخنرانی می فرمود. ناگهان حسن(ع) در خروج از مسجد پایش لغزید و به زمین افتاد، حضرت سراسیمه از منبر پایین آمد، مردم او را گرفته به حضرتش دادند، فرمود: خدا بکشد شیطان را، واقعاً فرزند موجب آزمایش است، به خدا قسم هیچ متوجه پایین آمدن از منبر نشدم تا این که او را به من رساندند.«

چه بسا که پیامبر(ص) در حال سجده بود و حسن(ع) می آمد و بر پشتش می نشست و پیامبر به همان حال می ماند و سجده را طول می داد.شبی پیامبر نماز عشاء می گذاشت و سجده ای بسیار طولانی بجا آورد، پس از پایان نماز علت را از حضرتش پرسیدند، فرمود: پسرم حسن، بر پشتم سوار بود و ناراحت بودم که پیاده اش کنم.

ابی قتاده انصاری روایتی نقل کرده که بیانگر نهایت توجه پیامبر(ص) به کودکان در اثنای نماز است؛ گرچه شاید برای ما غیرمنتظره بنماید و در صورت صحت روایت آن را مغایر با اصل حضور قلب در نماز تلقّی کنیم. او چنین می گوید:

»همانا پیامبر(ص) در حالی که نماز می خواند، نوه اش امامه ـ که فرزند دخترش زینب بود را در بغل می گرفت، هنگام سجده او را بر زمین می گذاشت و در قیام او را در آغوش می گرفت و یا گردنش می نهاد.«

گاهی متأسفانه رفتار و برخوردهای دور از انتظار مؤمنان نسبت به کودکانی که با اشتیاق برای نماز جماعت به مسجد آمدند، موجب سرخوردگی و شاید انحراف کودک از مسیر دین و خواندن نماز شود. شخصی می‌گوید:

در کودکی همیشه سعی می‌کردم نماز خود را در مسجد بخوانم. روزی در حال نماز متوجه شدم پیرمردی مراقب من است. نمازم که به پایان رسید، پیرمرد به من گفت نمازت درست نیست و سپس با سخنان نیشدار خود مرا ملامت کرد. من غرق در سکوت بودم؛ هرگاه می‌خواستم از او بپرسم کجای نماز من اشتباه است، اجازه نمی‌داد و پیوسته می‌گفت نمازت درست نیست و امثال تو حق ندارند به مسجد بیایند. از آن به بعد تصمیم گرفتم دیگر به مسجد نروم و در منزل هم نماز نخوانم؛ این نخستین قدم برای ترک کامل نماز و انحرافم از طریق اسلام بود.

این در حالی است که سیره معصومان(ع) کاملاً با این شیوه برخورد مخالف است. جابر بن عبدالله انصاری نقل می کند که از امام باقر(ع) درباره کودکانی که در نماز جماعت مسجد حضور می یابند پرسیدم؛ آن حضرت فرمودند: «بچه‌ها را در صف آخر در کنار هم قرار ندهید، بلکه آنان را در بین صف‌ها جداجدا بنشانید و با ایستادن بزرگ‌ترها در میانشان جدایی بیفکنید.«

شاید یکی از علّت‌های آن این باشد که کودکان احساس بی‌توجّهی و بی‌احترامی نکنند و با این شیوه، هم احترام کودکان را حفظ کرده‌ایم و به آنان شخصیت داده‌ایم و هم انگیزه حضور آنان در مسجد و نماز جماعت بیشتر شده، و در عین حال به نماز جماعت نیز نظم خاصی بخشیده‌ایم. البته مختصر برگزار کردن نماز جماعت نیز از جمله سفارش‌های معصومان(ع) می‌باشد، که در جذب و تشویق کودکان به نماز جماعت نقش اساسی دارد. بنابراین، چگونگی برخورد با کودکان و حتی نوجوانان و جوانان نیز باید توأم با محبت، احترام و تشویق باشد.

حضور کودکان در اماکن مذهبی، مانند مسجد، به ‌ویژه در نماز جماعت، باید با تشویق و ترغیب همراه باشد. البته برای موفقیت در این کار لازم است برای کودکان، در کنار عبادت و نماز برنامه‌های متنوع و جذّابی وجود داشته باشد؛ مانند اهدای جوایز، کارت تشویق، پخش شیرینی و شکلات در بین کودکان که زمینة جذب آنان را به عبادت فراهم می‌ کند.

در روایتی‌ از امام‌ صادق(ع) به‌ نقل‌ از پدر بزرگوارش، چنین‌ نقل‌ شده‌ است: «امام سجاد (ع)همواره‌ بچه ها را به‌ برگزاری‌ نماز مغرب‌ و عشاء و ظهر و عصر، فرمان‌ می دادند. به‌ حضرت‌ گفته‌ شد:‌ بچه ها نماز را در غیر وقت‌ آن‌ می خوانند. پس‌ ایشان‌ می فرمایند: آن‌ بهتر از این‌ است‌ که‌ در وقتش‌ بخوابند.» مراد امام‌ این‌ است‌ که‌ آنان‌ تکلیفی‌ دراین‌ خصوص‌ ندارند، بلکه‌ منظور عادت‌ و تمرین‌ دادن‌ آنان‌ به‌ نماز و رفع‌ احساس‌ سنگینی‌ نسبت‌ به‌ نماز است‌. از جمله‌ قوانین‌ سودمندی‌ که‌ دانشمندان‌ تعلیم‌ و تربیت‌ به‌ آن‌ رسیده اند «قانون‌ ممارست‌ و تکرار» و «قانون‌ تشویق‌» است‌.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 23 فروردين 1393برچسب:,

] [ 12:33 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مستند"مجید فرزند ایران" تولید سیمای مرکز زنجان می باشد.این مستند سعی دارد به شخصیت علمی شهید مجید شهریاری از دوران کودکی و نوجوانی تا زمان شهادت به شکل مستند بازسازی و مصاحبه با خانواده، دوستان و مسئولین سیاسی کشور بپردازد.

مقام معظم رهبری : «شهادت دکترشهریاری، آبرویی داد به جامعه علمی کشور. شهادت همچنین شخصیت برجسته و مورد قبولی، به دشمن نشان داد که در محیط علمی جمهوری اسلامی، اینجور شخصیت‌ها و انگیزه‌هایی وجود دارد،مهم‌ترین تسلایی که انسان در اینجور حوادث به خودش می‌دهد این است که می‌داند خدای متعال برای این جانفشانی‌ها و این شهادت‌ها و این خون‌های به ناحق ریخته شده، ثواب‌هایی را معین و مدون کرده که به ذهن ما هم خطور نمی‌کند! به قدری این مقامات و درجات الهی، عالی و غیرقابل توصیف است که ما اصلاً نمی‌توانیم درک کنیم؛ و مطمئن باشید ایشان الان در بهترینِ حالات است، که هر مؤمنی و هر انسان صالحی، اگر چنانچه اندکی از آن مراتب را بتواند با دیده‌ی بصیرت خودش ببیند، آرزو می‌کند که ای‌کاش ما به همین سرنوشت دچار بشویم. و الحمدلله رب‌العالمین ایشان (شهید شهریاری) وضعشان اینطور است؛ و بزرگ‌ترین تسلی این است. لکن تسلای دومی هم وجود دارد و آن قدردانی مردم است. دیدید که مردم ما چه قدردانی و چه ارزش‌گذاری کردند از این شهید بزرگوار...»

 

  حجم : 195 مگابایت | فرمت FLV        

   زمان  : 00:56:27                 

 لینک دانلود مستقیم

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ جمعه 22 فروردين 1393برچسب:,

] [ 16:35 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

                                      

شهيد سپهبد علی صياد شيرازی در وصيتنامه خود آورده است:

خداوندا! اين تو هستي كه قلبم را مالامال از عشق به راهت، اسلامت، نظامت و ولايتت قرار دادي. خدايا! تو خود مي‌داني كه همواره آماده بوده‌ام آنچه را كه تو خود به من دادي، در راه عشقي كه به راهت دارم، نثار كنم. اگر اين نبود، آن هم خواست تو بود.
 
پروردگارا! رفتن در دست تو است؛ من نمي‌دانم چه موقع خواهم رفت ولي مي‌دانم كه از تو بايد بخواهم مرا در ركاب امام زمانم قرار دهي و آن قدر با دشمنان قسم‌خورده‌ات بجنگم تا به فيض شهادت برسم.
 
از پدر و مادرم كه حق بزرگي بر گردنم دارند، مي‌خواهم كه مرا ببخشند؛ من نيز همواره برايشان دعا كرده‌ام كه عاقبت به خير شوند. از همسر گرامي و فداكار و فرزندانم مي‌خواهم كه مرا ببخشند كه كمتر توانسته‌ام به آنها برسم و بيشتر مي‌خواهم وقف راهي باشم كه خداوند متعال به امت زمان ما عطا فرموده است.
 
آنچه از دنيا برايم باقي مي‌ماند، حق است كه در اختيار همسرم قرار گيرد. از همه آنهايي كه از من بد ديده‌اند، مي‌خواهم كه مرا به بزرگي خودشان ببخشند و بالاخره از مردان مخلص خودم به ويژه حاج آقا امير رنجبر نيكدل، استدعا دارم در غياب من به امور حساب و كتاب من برسند و با برادران ديگر چون جناب سرهنگ حاج آقا آذريون و تيمسار حاج آقا آراسته در اين باب، تشريك مساعي نمايند.
 
خداوندا! ولي امرت حضرت آيت‌الله خامنه‌اي را تا ظهور حضرت مهدي (عج) زنده، پاينده و موفق بدار. آمين يا رب العالمين.

 

 

 حجم : 94 مگابایت | فرمت FLV             

  زمان  : 00:26:15              

  لینک دانلود مستقیم

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ جمعه 22 فروردين 1393برچسب:,

] [ 16:24 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 

ابراهیم حاتمی‌کیا با حضور در برنامه تلویزیونی «راز» با نادر طالب‌زاده در خصوص «چ» ،دغدغه‌های فرهنگی رهبری و جای خالی شهید آوینی در عرصه امروز فرهنگ کشور صحبت کرد.

 حتما این فایل را دانلود و تا انتها مشاهده کنید .

دانلود فایل صوتی

دانلودفایل تصویری

 

 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ جمعه 22 فروردين 1393برچسب:,

] [ 10:14 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) در دیدار رئیس ، مدیران ، متخصصان و کارشناسان سازمان انرژی اتمی : موافقت با این مذاکرات برای شکستن فضای خصمانه جبهه استکبار بر ضد ایران بود و این مذاکرات باید ادامه یابد اما همه بدانند که با وجود ادامه مذاکرات، فعالیتهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه تحقیق و توسعه هسته ای به هیچ وجه متوقف نخواهد شد و هیچیک از دستاوردهای هسته ای نیز تعطیل بردار نیست، ضمن آنکه روابط آژانس بین المللی انرژی اتمی با ایران نیز باید روابط متعارف و غیرفوق العاده باشد. 

 

 حجم : 25 مگابایت | فرمت FLV         

  زمان  : 00:07:11                

  لینک دانلود مستقیم

 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ جمعه 22 فروردين 1393برچسب:,

] [ 10:8 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

در دیدار رئیس جمهوری آذربایجان با رهبر معظم انقلاب مطرح شد؛

رهبر معظم انقلاب:
 
باید با جدیت و با اراده سیاسی بر کارشکنی دشمنان منافع مشترک ایران و آذربایجان فائق آمد
 
رئیس جمهوری آذربایجان: اراده سیاسی قطعی برای گسترش روابط با ایران داریم 
 
 
 حضرت آیت‌الله خامنه‌‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار آقای الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان، همسایگی و پیوندهای مذهبی، فرهنگی و تاریخی میان دو کشور را عاملی موثر در تقویت مناسبات دو دولت خواندند و تأکید کردند: باید با اراده سیاسی و با جدیت در پیگیری توافقات، بر کارشکنی‌ها فائق آمد و ارتباطات بین دو ملت و دو دولت را روز بروز مستحکم تر کرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌‌ای تحکیم ارتباط با مردم و عقاید مذهبی آنها را ضامن موفقیت دولتها دانستند و افزودند: نباید اجازه داد برخی جریانها با ترویج افراط گرایی مذهبی و اختلاف افکنی میان مذاهب اسلامی، وحدت ملی را منهدم کنند.
ایشان مذاکرات و توافقات انجام شده میان روسای جمهوری ایران و آذربایجان و تشکیل کمیسیون مشترک اقتصادی را مطلوب خواندند و خاطرنشان کردند: سطح مبادلات کنونی دو کشور در مقایسه با ظرفیتها و امکانات گسترده طرفین، بسیار پایین است و امیدواریم این سفر، مقدمه‌ی توسعه همکاریهای اقتصادی و منطقه‌ای شود.
رهبر انقلاب اسلامی لازمه گسترش روابط را جدیت و اراده سیاسی دو طرف دانستند و افزودند: البته برخی از جمله رژیم صهیونیستی از روابط مستحکم میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان خشنود نیستند و دائماً در این مسیر اخلال می کنند اما با جدیت و با اراده سیاسی می‌توان بر این کارشکنی‌ها فائق آمد.

در این دیدار که آقای روحانی رئیس‌جمهور کشورمان نیز حضور داشت، آقای الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان نیز با اظهار خرسندی از سفر به ایران، فضای مذاکرات دو جانبه را بسیار سازنده توصیف کرد و گفت: کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان از همین امروز آغاز شد و این سفر پایه‌ی ارتقای روابط در تمام زمینه‌ها از جمله بخشهای مختلف صنعت، تجارت، حمل و نقل و گردشگری خواهد بود.
وی «افراط گرایی مذهبی» را از نگرانیهای مشترک دو کشور دانست و با تأیید پیوندهای تاریخی و فرهنگی میان دو ملت ایران و آذربایجان، افزود: آذربایجان اراده سیاسی جدی و قطعی برای گسترش روابط با ایران دارد.
رئیس جمهوری آذربایجان همچنین با نمونه خواندن سیاستهای مستقل جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان در سایه هدایتهای رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اقتدار ایران را اقتدار خود می‌دانیم و پیوندهای مستحکم دو کشور، اجازه تأثیرگذاری منفی بر روابط را به دیگران نخواهد داد.

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ چهار شنبه 20 فروردين 1393برچسب:,

] [ 23:6 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

رهبر معظم انقلاب در دیدار مدیران و متخصصان سازمان انرژی اتمی:

تقویت اعتماد به نفس ملی مهمترین دستاورد پیشرفت‌های هسته‌ای

فعالیتهای ایران در زمینه تحقیق و توسعه هسته‌ای متوقف یا کُند نخواهد شد

مذاکره کنندگان کشورمان هیچ حرف زوری را نباید از طرف مقابل قبول کنند

روابط آژانس با ایران باید متعارف و غیرفوق العاده باشد

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز ملی فناوری هسته ای در دیدار رئیس، مدیران، متخصصان و کارشناسان سازمان انرژی اتمی، مهمترین دستاورد پیشرفتهای هسته ای کشور را تقویت اعتماد به نفس ملی عمیق در کشور و زمینه سازی برای پیشرفتهای علمی دیگر دانستند و با اشاره به مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و گروه پنج بعلاوه یک، تأکید کردند: موافقت با این مذاکرات برای شکستن فضای خصمانه جبهه استکبار بر ضد ایران بود و این مذاکرات باید ادامه یابد اما همه بدانند که با وجود ادامه مذاکرات، فعالیتهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه تحقیق و توسعه هسته ای به هیچ وجه متوقف نخواهد شد و هیچیک از دستاوردهای هسته ای نیز تعطیل بردار نیست، ضمن آنکه روابط آژانس بین المللی انرژی اتمی با ایران نیز باید روابط متعارف و غیرفوق العاده باشد.

گزیده دیدار :گزیده‌ای از بیانات رهبرانقلاب در دیدار مدیران، متخصصان و کارشناسان سازمان انرژی اتمی

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 20 فروردين 1393برچسب:,

] [ 22:54 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

[ چهار شنبه 20 فروردين 1393برچسب:,

] [ 12:53 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

در مرور سریع این بیانات می‌خوانید:

* موضوعات اصلی مطرح شده در بیانات

     * جملات طلایی بیانات

     * پیشنهاد بیانات یا پیام‌های مرتبط با موضوعات اصلی برای مطالعه بیشتر

     * واژگان كلیدی مطرح شده در بیانات

     * جزئیات تكمیلی قابل توجه در متن بیانات

«مرور سریع» در قالب‌های pdf (از اینجا) و  word (از اینجا) در دسترس كاربران است.

 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ چهار شنبه 20 فروردين 1393برچسب:,

] [ 12:51 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

آیا جنبش‌های جهان عرب به نفع اسرائیل بود؟

آیا جنبش‌های جهان عرب به نفع اسرائیل بود؟بسم الله الرحمن الرحیم.

السفیر: با توجه به حوادث یبرود و قلمون و تدابیری که در داخل اندیشیده شد به نظر شما آیا خطر انفجارها [در مناطق مختلف لبنان] کاهش پیدا کرده است یا همچنان وجود دارد؟


سید حسن نصرالله: می‌شود گفت خطر انفجارها تا حد بسیار زیادی کاهش یافته است. هم به دلیل تحولات میدانی منطقه‌ی قلمون که منجر به تعطیلی بسیاری از کارگاه‌های ساخت خودرو[های بمب‌گذاری شده] و مراکز کشف‌شده توسط نیروهای سوری شد؛ چه در شهر یبرود و چه در شهرک رأس العین و هم به علت تلاش‌های چشمگیر امنیتی که ارتش لبنان و دستگاه‌های رسمی امنیتی در جهت انهدام باندهای واردات، تقسیم و منفجرکردن خودروهای بمب‌گذاری شده به انجام رساندند.

به طور کلی می‌توانیم بگوییم این خطر بسیار کاهش پیدا کرده است ولی کاملا از بین نرفته است. این مسئله همچنان به تلاش بیش‌تر در مرزهای سوریه و داخل لبنان نیاز دارد.

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 20 فروردين 1393برچسب:,

] [ 12:46 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کلی سلامت را ابلاغ کردند؛

توسعه كمی و كیفی بیمه‌های بهداشتی و درمانی

تأمین عدالت و ارتقاء سلامت بویژه در مناطق غیربرخوردار و كمك اختصاصی به اقشار نیازمند

برنامه ریزی برای تبدیل ایران به قطب پزشكی منطقه آسیای جنوب غربی و جهان اسلام

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی سیاستهای کلی «سلامت» را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، ابلاغ کردند.
متن سیاستهای کلی سلامت که به رؤسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ شده، به شرح زیر است:

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 20 فروردين 1393برچسب:,

] [ 12:38 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

دومین شب مراسم عزاداری حضرت صدیقه ی کبری(س) در حسینیه ی امام خمینی(ره) برگزار شد

دومین شب مراسم سوگواری دخت گرامی پیامبر اسلام، حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی رحمه‌الله برگزار شد.
در این مراسم که اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان حضور داشتند حجت الاسلام والمسلمین صدیقی سخنرانی و آقای محمدرضا طاهری نیز مرثیه سرایی کردند.
این مراسم معنوی تا جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ در حسینیه امام خمینیرحمه‌الله ادامه خواهد داشت.

 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ سه شنبه 12 فروردين 1393برچسب:,

] [ 23:11 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری دخت گرامی پیامبر اسلام، حضرت صدیقه كبریسلام‌الله‌علیها، اولین شب از مراسم عزاداری و سوگواری بانوی عصمت و طهارت، با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه‌ی امام خمینی رحمةالله‌علیه برگزار شد.

 

فیلم کامل سخنرانی حجت الاسلام رفیعی

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 

 

مداحی آقای میثم مطیعی

کیفیت پايين و فرمت Flv و با حجم 39.5 MB

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ سه شنبه 12 فروردين 1393برچسب:,

] [ 23:4 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

آنچه باید درباره جریان شیرازی­ ها و فرقه افراطی شیعه دانست؟

یکی از جریاناتی که درچند مدت اخیر قوت گرفته، جریان جعلی شیعه نمایی است که در حاشیه و متن بیوت یکی از مراجع تقلید قم به نام شیرازی شکل گرفته است.

 جریانی که یکی از بسترهای رشدش را از طریق هیات­های مذهبی دنبال می­کند. این جریان غیرمعقول که بدون نگاه به مکان و زمان و بدون توجه به مسائل جاری در جهان اسلام، به اشاعه بدعت­هایی می­پردازد که نتیجه آن جز کشتار شیعیان بی­گناه نیست.

شبکه‌های ماهواره­ای متعدد، امپراتوری اینترنتی و مراکز وسیع آموزشی در کشورهای مختلف اسلامی، تنها ثمره بخشی از حمایت‌های مادی و توزیع پول‌های کلان این جریان است. این در حالی است که کشورهای اروپایی شبکه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران را می‌بندند و شبکه المنار حزب­الله در بسیاری از ماهواره‌ها توقیف شده و اجازه پخش ندارد.

این جریان باوجود اینکه ادعای حمایت و دستگیری از تمام شیعیان و محبان اهل بیت را دارد، اما در ماجرای سوریه کوچک­ترین اظهارنظری نکرده است. حتی زمانی­که دشمن در صدد تخریب مرقد مطهر حضرت زینب(سلام الله علیها) بود هیچ عکس ­العملی از این فرقه نشان داده نشد. نکته جالب ماجرا جایی است که تنها جریان مسلمانی که بعد از تکفیری‌ها علیه سید حسن نصر الله در لبنان فعالیت می‌کند، این جریان است.

راهکار این فرقه در جذب هیئات مذهبی تاکید بر هیات غیرسیاسی است. دلیلی که این جریان بر این مساله اقامه می کند فرار مردم عادی از هیئات با بیان مسائل سیاسی است. ولی این فرقه در اصل، به دنبال ایجاد شکاف بین هیات­ ها و نظام اسلامی هستند.

در ادامه به بخشی از تاریخچه فعالیت و اندیشه­های انحرافی این جریان اشاره خواهیم کرد:

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ سه شنبه 12 فروردين 1393برچسب:,

] [ 17:30 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

دانلود مستند عمامه های انگلیسی

ویدئویی که در ادامه مشاهده میکنید به آسیب‌شناسی جریان‌های افراطی و تاثیر آنها بر مکتب تشیع میپرازد .

                                                          دانلود ویدئو

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ سه شنبه 12 فروردين 1393برچسب:,

] [ 17:17 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

محسن کاشفی یکی از مداحان اهل بیت(ع) انقلابی استان گیلان شامگاه یکشنبه بعد از خواندن روضه و نوحه در خصوص شهادت حضرت زهرا(س) در مسجد امام حسین (ع) رشت اقدام به سخنرانی کوتاهی نمود.

وی با اشاره به تلاش شخصی که خود را مرجع تقلید می داند در حالی در خارج از ایران با استفاده از نام شیعه در راستای تحقیر و تضعیف مذهب شیعه گام بر میدارد، اظهار نمود: این فرد با خرج های میلیاردی و راه اندازی چندین وبسایت، چهره نامطلوبی از شیعه را به جهانیان معرفی می کند و شیعیان واقعی باید مراقب اوضاع اسلام و مذهب تشیع باشند.

این مداح اهل بیت(ع) همچنین به تلاش برخی برای تصاحب مجلس خبرگان رهبری اشاره نمود و خاطرنشان کرد: عده ای می خواهند از این طریق به ولایت فقیه ضربه بزنند.

دانلود

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ سه شنبه 12 فروردين 1393برچسب:,

] [ 17:11 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

با حضور رهبر معظم انقلاب؛

اولین شب عزاداری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد 

همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری دخت گرامی پیامبر اسلام، حضرت صدیقه کبری (سلام الله علیها)، اولین شب از مراسم عزاداری و سوگواری بانوی عصمت و طهارت، با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی سخنرانی کرد و جناب آقای میثم مطیعی به ذکر مصائب اهل بیت پرداخت.
این مراسم به مدت پنج شب، تا جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ در حسینیه امام خمینی(ره) ادامه دارد.

 

سخنرانی حجت الاسلام رفیعی در حسینیه امام خمینی

 
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ سه شنبه 12 فروردين 1393برچسب:,

] [ 16:55 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

   

پرواز، بدون بال و پر می خواهم

یک گوشه ی چشم، یک نظر می خواهم 

ای کاش برای تو بمیرم بی بی

من یک بدن بدون سر میخواهم

ان شاالله که یه روزی آقا شهادتمون را امضا بکنه

برای برآورده شدن حاجتمون صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد

 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ سه شنبه 12 فروردين 1393برچسب:,

] [ 1:42 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

چچن در ضلع جنوبی “روسیه” در منطقه “قفقاز” واقع شده است، این منطقه از جنوب به کشور “گرجستان” متصل است و در غرب آن جمهوری‏‌های خود مختار دیگر روسیه نظیر “اوستیا” قرار دارند. همچنین در شرق و شمال آن جمهوری “داغستان” قرار گرفته است.

نقش چچن روسیه در جنگ شوریه
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اکثر ساکنان چچن را مسلمان تشکیل می‌دهند؛ این منطقه که در سال ۱۹۹۱ از روسیه اعلام استقلال کرد، دو بار در سال‌های ۱۹۹۴ و ۱۹۹۹ مورد تعرض ارتش روسیه قرار گرفت.
این دو جنگ باهدف سیطره مجدد روسیه بر منطقه چچن انجام گرفت، و نتیجه آن‌ها کشته شدن قریب به ۱۰۰ هزار شهروند غیر نظامی بود، همچنین بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی منابع روسی در این دو جنگ حدود ده هزار سرباز روسی نیز کشته شدند.
 
توضیحات بیشتر در ادامه مطلب
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:,

] [ 16:13 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان طی همایشی در جمع مسئولان نظارتی شورای نگهبان گفت: عده‌ای که می‌خواهند با نفوذ به مجلس خبرگان رهبری، این سنگر را فتح کنند از الان در حال برنامه‌ریزی هستند.

به گزارش «انتخاب»، وی افزود: با افرادی‌که مسأله تقلب در انتخابات ۸۸ را مطرح کردند مسامحه شد و حکم اعدام لحاظ نشد تا توبه کنند.

جنتی اضافه کرد: ادعای تقلب در انتخابات ۸۸ از سوی برخی از اشخاصی که انتظار نمی‌رفت بیان شد که این امر فریب جوانان کشور را در پی داشت و وضع کشور در بدترین شرایط پس از پیروزی انقلاب قرارگرفت اما بعد از اینکه طوفان‌ها در کشور خوابید مشخص شد نظارت شورای نگهبان صحیح بوده و ناظران با صداقت و صمیمیت کار خود را انجام داده‌اند.

وی بیان داشت: برگزاری انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری با دوره دهم تفاوتی نداشت. شورای نگهبان به جز قانون به چیز دیگری پایبند نبوده و در حقیقت سنگر شورای نگهبان نفوذناپذیر است و در حال حاضر ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار نفر ناظر شورای نگهبان در سراسر کشور با روشنگری و بصیرت فعالیت می‌کنند تا اگر دوباره مانند زمان فتنه افرادی قصد ابراز تقلب در انتخابات را داشتند دیگر جوانان حرف آنها را باور نکنند.

آیت الله جنتی خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان، تنها نهادی است که پیرامون رهبری می‌تواند تصمیم‌گیری کند و در طول تاریخ اگر رهبر شرایط خود را از دست بدهد این مجلس خبرگان است که می‌تواند رهبر را عزل و قدرت وی را محدود کند. بنابراین در حال حاضر که عده‌ای می‌خواهند با نفوذ به مجلس خبرگان این سنگر را فتح کنند وظیفه شورای نگهبان سنگین تر می‌شود. انتخابات خبرگان رهبری اهمیت فراوانی دارد و به‌دلیل آنکه این مجلس مرتبط با رهبری است، عده‌ای از الان در حال برنامه‌ریزی برای تصرف آن هستند.

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:,

] [ 15:39 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

در آستانه سالروز جمهوری اسلامی؛

رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفيف مجازات تعدادی از محكومان موافقت کردند

سیمای رهبر معظم انقلاب اسلامی

در آستانه دوازدهم فروردین، سالروز جمهوری اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات ۹۲۰ نفر از محكومانِ محاكم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حكومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت كردند.
آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز جمهوری اسلامی ایران، پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات ۹۲۰ نفر از محكومانی را كه در كمیسیون مرکزی عفو و بخشودگی قوه قضائیه واجد شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند، ارائه كرد كه این پیشنهاد مورد موافقت رهبر انقلاب قرار گرفت.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:,

] [ 15:8 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

شرایط منطقه‌ی اسلامی، غرب آسیا و شمال آفریقا حساس و بحرانی است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بیانات یك ماه اخیرشان با ذكر برخی از مشكلات، دخالتهای فرا‌منطقه‌ای را علت اصلی وضعیت فعلی خواندند و راه علاج را تصمیم‌گیری خود ملتها و جلوگیری از دخالت بیگانگان دانستند.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:,

] [ 15:5 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

رهبر انقلاب در دیدار مردم استان فارس: [در انقلاب‌های منطقه و بیداری اسلامی] امروز آمريكا و غرب دارند به نفع صهيونيستها، به نفع دولت جعلى اسرائيل، به اين مردم فشار مى‌آورند و ظلم ميكنند؛ كه بيش از همه هم مردم بحرين متأسفانه مورد ظلم قرار گرفته‌اند.

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:,

] [ 14:53 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

فلسطين آزاد خواهد شد؛ در اين هيچ شبهه‌اى نداشته باشيد. فلسطين قطعاً آزاد خواهد شد و به مردم بر خواهد گشت و در آنجا دولت فلسطينى تشكيل خواهد شد؛ در اينها هيچ ترديدى نيست؛ اما بدنامى آمريكا و بدنامى غرب برطرف نخواهد شد. اينها همچنان بدنام خواهند بود. شكى نيست كه بر اساس حقايقى كه خداى متعال تقدير كرده است، خاورميانه‌ى جديد شكل خواهد گرفت. اين خاورميانه، خاورميانه‌ى اسلام خواهد بود... 

برای دریافت فایل ، با توجه به سرعت اینترنت خود ، یکی از سه لینک زیررا کلیک نمایید:

 
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:,

] [ 13:1 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن نصرالله در مراسم افتتاح انجمن فرهنگی و ادبی جبل عامل

مسئله موضع سیاسی است نه ورود نظامی‌

مسئله موضع سیاسی است نه ورود نظامی‌


اعوذ بالله من الشیطان الرجیم.
بسم الله الرحمن الرحیم.
والحمدلله رب العالمین و الصلاة و السلام علی سیدنا و نبیینا خاتم النبیین ابی القاسم محمد بن عبدالله و علی آله الطیبین و اصحابه المنتجبین و علی جمیع الانبیاء والمرسلین.

السلام علیکم جمیعا و رحمت الله و برکاته.

وظیفه‌ی بنده نیز هست که حضور همگی شما را در این دیدار مبارک و موعد عزیز تبریک بگویم. موعدی که -همچنان که برادران به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشاره کردند. - از تابستان گذشته منتظر آن بودیم تا این که خداوند (سبحانه و تعالی) خواست امروز توفیق یافتیم این انجمن، سازمان و بنا را تأسیس کنیم تا متناسب با تخصص، نقش و ماهیتش به این کارنامه‌ی مسیر پیوسته‌ی بلنداقبال پیروز بپیوندد ان شاءالله.

بنده امروز می‌خواهم در دو بخش صحبت کنم. در بخش اول به برخی مبانی اشاره خواهم کرد و از آن‌جا وارد جبل عامل و سپس شعر و ادبیات جبل عامل خواهم شد. بعد از آن سراغ بخش دوم خواهم رفت و قصد دارم از برخی مسائل روز و مسئولیت‌های لازم صحبت کنم. البته برخاسته از بخش اول. در بخش دوم کمی از سیاست سخن خواهیم گفت اما بگذارید بخش اول را متناسب با این موعد تلقی کنیم و پلی برای رسیدن به شرایط روز قرار دهیم.
 
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:,

] [ 1:30 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 10 فروردين 1393برچسب:,

] [ 15:37 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 10 فروردين 1393برچسب:,

] [ 15:28 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه